Seuraavat reenilajit ovat mielessä talvea 2006-2007 ajatellen.
Tanssi
Lempilaji, ja tätä mahdollisimman usein. Mikäli kalenterissa sopiva laji, reenit 1-2 *1,5h/vko. Muutoin ei säännöllistä viikko-ohjelmaa, vaan kulkemisten mukaan.
Enimmäkseen kevyttä liikuntaa.
Juoksu
Ulkoilua ja reeniä puolimaratonia varten. 1-2 *1h/vko, en pelkää vettä enkä lunta.
Keskitason ja kovaa reeniä sykemittarin mukaan.
Spinning
Jos kuitenkin ulkona sataa vettä kaatamalla, tai on 30 astetta pakkasta, pitäisi painella spinningsalille. 1-2 *1h/vko
Note: Juoksu ja spinning yhteensä 2krt vko, ja valinta sitten mahdollisuuksien mukaan jompikumpi.
Pace:
Kokonaisvaltainen tehoreeni, en ole koskaan varsinaisesti kokeillut. Josko tästä innostuisi?! Vai pitääkö mennä kestosuosikkini Bodypumpin sekaan?
1-2 *50min/vko
Kuntosali
Tarkoituksena on reenata yläkroppaa, vatsaa, selkää, käsiä
1-2 *1,5h/vko
Note: Pace ja kuntosali yhteensä 2krt vko, valinta mahdollisuuksien mukaan jompikumpi.
Lisäksi mahdollisesti lyhyitä (30min) ja pitkiä (2h) kävelylenkkejä kevyenä reeninä.